"رویاهایی در مشت"

فقط می نویسم...

"رویاهایی در مشت"

فقط می نویسم...

نمیبینم...

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۷ ب.ظ

چشمم ضعیف شده...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۷ ب.ظ
  • خورشید :)

نظرات  (۵)

  • محمد مهدی سلیمی
  • بسیار جالب بود خواستید به وبلاگ
    sinjim7.blog.ir 
    یه سر بزن؛
    یا اگر میخوای آهنگ گوش کنی به
    almassorkh.blog.ir
    مراجعه کن.
    پاسخ:
    اینکه چشمام ضعیف شده جالب بود؟؟؟؟
    منم چشمام ضعیف شده
    عینکم سفارش دادم گرفتم ولی نمیزنم! انگار یه چیزی رو دماغم زیادی میکنه!
    ولی تو عینک بگیر و حتما استفاده کن..مثل من دکوری کار نکن.
    + الحمدلله خوبم::)
    تو خوبی؟
    پاسخ:
    اتفاقا من عینک دارم، خیلی وقته، اما خب نمیزدم، ولی الان احساس میکنم واقعا عینک لازمم
    خوب که... افتادم تو روزای سخت :) ولی بازم شکر نورای_جان
    روزای سخت
    روزای سخت برای همه هست خورشید
    میگذره ولی فراموش نمیشه
    میگذره ولی همیشه یه جای دلت، یه جای قلبت، یه جای فکرت جاش میمونه.
    امیدوارم این روزای سختت زیاد طول نکشه، زیاد عمیق نباشه، زیادی پررو نباشه که بچسبه به زندگیت و رهات نکنه.

    پاسخ:
    باید از پسش بربیام نورا
    و امیدوارم بقیه ام از پسش بربیان...
    :)
    با همین شناخت نصفه نیمه ای که ازت دارم مطمئنم از پسش بر میای
    اصن همین لبخند کوچولویی که در جواب کامنتای من میزنی نشون میده که حتی تو روزای سخت هم میتونی لبخند به لب داشته باشی و مثل من گریه ئو نیستی:دی
    +ایها الناس اینجا چرا شکلکی جات نداره ما این خورشید خانم را ماچ کنیم و بعد از مدتها بغل بنماییم؟!!
    پاسخ:
    والا به خدا
    اولش که اومدم اینجا چک نکردم شکلک داره یا نه، از این به بعد باید جزو ملاکام قرار بدم :))))
    :*****
    مرسی که هستی...
    وقتی صاحب وبلاگ کامنتدونی رو میبنده آدم حس میکنه به حریم خصوصی اون شخص وارد شده و یواشکی داره حرفاشو میشنوه، نه... یواشکی داره حرفاشو میخونه!
    درست مثل تو!
    درست مثل من!

    پاسخ:
    هی گفتم خدایا چرا نورا نیست، چرا نمیاد
    کامنتام بسته پس
    ای داد، برم ببینم چه بلایی سرش اومده
    کی بسته بی اجازه ی من :(
    هی چشم انتظارت بودم o_O
    بازه نظرات، فهمیدم چجوری باید نظر بدی
    برای اینکه بتونی نظر بدی باید روی عنوان پست کیلیک کنی که صفحه نظرا باز بشه

    چه پیچیده اس :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی