"رویاهایی در مشت"

فقط می نویسم...

"رویاهایی در مشت"

فقط می نویسم...

بارون :)

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۹ ق.ظ

دیشب بارون اومد و همین کافی بود...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۹ ق.ظ
  • خورشید :)

نظرات  (۴)

وای خورشید دیوونه شدم از دست این قالب[عصبانی]
اینجا چرا اینجوریههههه؟:((((
پوکیدم تا بتونم یه کامنت بذارم!
هی خراب میشه ،نمیشه 
مشکل از من و سیستم و نتم باشه شاید
+الهی بمیرم که چشم انتظار بودی تو
منِ خنگ فکر کردم کامنتارو بستی:دی
آخه دو سه تا پست اولت اینجوری نبود ولی باقی پستا مدلش عوض شده!
پاسخ:
ای وای تو خنگ نیستی که ، قالبه دیوونه اس :)))
الان قالب عوض میکنم یدونه آسونشو میذارم، میبینم چرا اصلا کامنت اینا ندارما، نگو بنده خداها مخاطبا فکر میکنن کامنتدونی بسته اس :)))
اصلا تو یار وفادار منی ^_____^
آخ خدا خیرت بده مادر:) دستت درست! خیلی خوب شد:*
رو به راهی خورشید جانم؟
پاسخ:
خوبم عزیزم :)
همچنان امیدوار و دونده برای رسیدن به خیلی چیزا ^_^
تو خوبی نورا؟
این روزا و شبا حسابی التماس دعا گل بانو
منم خوبم عزیز جان:)
ایشالا که همیشه و هرروز امیدوارتر از روز قبل باشی و به هرآنچه که آرزوشو داری و به صلاحت هست برسی ...بعد هی بیای تو وبلاگت بنویسی که یکی یکی رویاهات داره به واقعیت تبدیل میشه و من هی ذوق کنم برات:)
ایشالا ایشالا ایشالا:-*:-*:-*:)
پاسخ:
وای مرسی مرسی مرسی خوبه من ^____^
آیا شما یه گلوله انرژی مثبت هستی که به قلب من روانه شدی؟ بله بله بله ^______^ :* :* :*
زنده باشی عزیز جانم:-*:-*:-*
پاسخ:
:)
^_^
:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی